Influencers zijn een normaal onderdeel van de marketingmix geworden. En hun populariteit groeit nog steeds. Maar hoe belangrijk zijn influencers voor merken? Wat is er veranderd? Wat is uiteindelijk het effect? Waar moet je voorzichtig mee zijn?
Iedere marketeer en reclamemaker weet dat consistentie in merkreclame belangrijk is. Toch veranderen veel ondernemingen regelmatig hun campagne. Dat kost ondernemingen miljoenen. Zonder dat zij dit door hebben.
Met de bevindingen hoopt men de sector concrete inzichten en handvatten te bieden die helpen om DE&I-inspanningen (Diversiteit, Gelijkheid en Inclusie) verder te versterken. Het onderzoek, dat onder begeleiding van een deskundige commissie van DE&I-experts zal worden uitgevoerd, begint eind dit jaar met de voorbereidende fase.
Volgens Japke-d. Bouma zijn termen als "klantreis" vaak lege hulswoorden: concepten die hun glans verliezen door overmatig gebruik en een gebrek aan echte inhoud. Zijn we in de marketing- en communicatiewereld echt te ver doorgeschoten in ons gebruik van deze termen?
Populair
Nieuw
De masterclasses en events van NIMA. In Marketing, Communicatie en Sales.
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Marketing medewerker
Heb je een passie voor het creëren van boeiende content en weet je hoe je een merk op de kaart zet? Dan is deze rol ideaal voor jou!
Marketing medewerker
Online Marketeer
Als Online Marketeer ben je verantwoordelijk voor de online marketing activiteiten van BBP Media. Je bent onderdeel van het marketing team en werkt nauw samen met je teamleden voor de beste resultaten.
Online Marketeer
Online Marketeer (24-38 uur)
Ben jij een gedreven online marketeer met ervaring in B2B e-commerce? Sluit je aan bij UNIS Group en werk aan uitdagende projecten, waaronder de implementatie van ons nieuwe Shopware platform!