Uit het jaarlijkse Digital Leaders Study blijkt dat IKEA Nederland en G-Star vooroplopen in digitale innovatie binnen respectievelijk de retail- en mode-industrie.
Pieter Zwart, hoofdredacteur van Voetbal International, leeft de droom van menig voetballiefhebber. Werken bij het toonaangevende voetbaltijdschrift is voor hem het hoogtepunt van een passie die al op jonge leeftijd begon. ‘Voetbal is altijd mijn hobby geweest en nu heb ik er mijn beroep van kunnen maken. Ik las het blad al toen ik een jaar of 5, 6 was. Dat je daar dan later kunt werken, is echt bijzonder.’
‘Customer Experience Enthousiasteling’ Steven Van Belleghem voorspelt vijf CX-trends voor 2025. Denk aan AI-agents, het overschatten van authenticiteit, de Big Reset van Customer Care en vertrouwen, menselijke magie en de ideale CX-leider. Oh, en het doden van zombies natuurlijk.
De AI Awards, georganiseerd door AIMAZE, erkennen en belonen jaarlijks de meest innovatieve en impactvolle toepassingen van kunstmatige intelligentie (AI) in Nederland. Dit zijn de drie verrassende winnaars!
Populair
Nieuw
De masterclasses en events van NIMA. In Marketing, Communicatie en Sales.
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Online Marketeer
Ben jij creatief, communicatief én gek op reizen? Wij zoeken een enthousiaste Online Marketeer die ons marketingteam komt versterken.
Online Marketeer
Sales Manager
Wil jij werken voor de mooiste en succesvolste B2B platformen van Nederland? En kun jij de zakelijke uitdagingen van onze klanten helpen oplossen dankzij onze multimediale aanpak?
Sales Manager
Brand Marketeer - Squla
We are looking for a Brand Marketeer to work on our platform Squla, shaping the brand further, and reaching new audiences! If you enjoy thinking outside of the box to strategically create campaigns that really resonate with people, this could be the role for you!