Rebranding kan een krachtig middel zijn om een merk fris en relevant te houden. Maar het kan ook averechts werken als consumenten zich niet in de verandering herkennen. Een slecht uitgevoerde rebranding kan leiden tot verwarring, scepticisme en zelfs het verlies van loyale klanten. Hoe zorg je ervoor dat stakeholders je merk blijven vertrouwen tijdens een rebranding?
Wat gebeurt er als 'digital guru' Galloway en 'mind-hacker' Sutherland botsen over de toekomst van het merk: is het tijdperk van het merk voorbij? Ik dook in hun argumenten en kom met een conclusie...
De kloof tussen onderwijs en praktijk is een probleem dat al jaren bestaat, maar urgenter wordt nu het onderwijs onder een vergrootglas ligt. Als oud-merkstrateeg en inmiddels docent en teamleider aan de Hogeschool van Amsterdam (HvA), zie ik dagelijks hoe waardevol de integratie van het vakgebied binnen ons beroepsonderwijs is – en hoe essentieel de samenwerking met het bedrijfsleven daarbij is.
Darmbacteriën houden niet alleen ons spijsverteringsstelsel in balans, maar spelen ook een cruciale rol bij creativiteit.
Populair
Nieuw
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Ervaren Database Marketeer (24-36 uur)
Help je graag anderen en wil jij met jouw expertise grote maatschappelijke impact maken?
Ervaren Database Marketeer (24-36 uur)
Marketing Advertising Specialist
Marketing Advertising Specialist
We are family

Het Nederlandse kennisplatform over innovatie in marketing.