Google’s intensieve moderatiebeleid is gericht op het behouden van de betrouwbaarheid van het reviewplatform. Dit heeft directe gevolgen voor ondernemers, zeker nu reviews steeds meer invloed hebben op AI-gestuurde SEO-functionaliteiten.
Het rapport Data-Driven AI Revolution meets Brand Management is het resultaat van onderzoek onder ongeveer 100.000 marketingprofessionals in heel Europa, waaronder CMO’s. Maar ook hoofden en VP’s van Marketing, Sales en Service, en leiders op het gebied van online marketing.
Investeren in eigen kanalen en consistent verhalen vertellen, creëert niet alleen meer impact maar bouwt ook aan een loyaal publiek. Dit publiek is de basis voor langetermijnsucces.
Marketeers, net zoals anderen, laten zich vaak verblinden door succesverhalen. Deze blogpost licht toe hoe survivorship bias ons kan misleiden en waarom het belangrijk is ook oog te hebben voor dat wat niet direct zichtbaar is.
Populair
Nieuw
De masterclasses en events van NIMA. In Marketing, Communicatie en Sales.
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Brand Marketeer - Squla
We are looking for a Brand Marketeer to work on our platform Squla, shaping the brand further, and reaching new audiences! If you enjoy thinking outside of the box to strategically create campaigns that really resonate with people, this could be the role for you!
Brand Marketeer - Squla
Hoofd Publiek
Ben jij die betrokken leider met veel energie en een uitgesproken mening die zin heeft om de toekomst van het Spoorwegmuseum mede vorm te geven? Solliciteer!
Hoofd Publiek
Digital Marketer
Join us as a Growth Hacker! Leverage data, run experiments & drive scalable growth through innovative strategies. Help shape our AI solutions while advancing your career in a fast-paced environment!!