Direct aan de slag met digitale toegankelijkheid: 10 tips voor de cultuursector.
Van 4 P's naar 5 P's: de stem van de klant als missende link. Elke ervaren marketeer kent de klassieke marketingmix van product, prijs, plaats en promotie. In de praktijk van de automotive wordt deze mix volop ingezet – van flashy modelintroducties en scherpe leaseprijzen tot omnichannel campagnes. Toch ontbreekt er vaak een cruciale P, eentje die in het huidige landschap het verschil kan maken: de P van de Publiekstem (klantfeedback).
Een bezoek aan IKEA is geen gewoon winkelbezoek. Het is een uitstapje. Een ervaring. Sommigen noemen het zelfs het ‘Disney World van de meubelzaken’. En net als bij een pretpark, is er in elk detail nagedacht over hoe jij je dag bij IKEA beleeft. Van het moment dat je de auto parkeert tot aan de goedkope hotdog bij de uitgang.
In deel 1 van deze tweeluik, een korte terugblik op de evolutie van branding: Waar staan we nu op het gebied van branding en zijn we hier gekomen. Nu in deel 2: Onze verwachting voor wat gaat komen volgens de actuele trend- en tijdsgeestanalyses: Wat volgt nu? Wat wordt de volgende stap en kansen voor branding? Oftewel, Wat wordt branding 13.0?
Lees hier deel 1Populair
Nieuw
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Marketing Advertising Specialist
Marketing Advertising Specialist
Campagnemanager
Ben jij stressbestendig, klantgericht en op zoek naar een leuke, dynamische maar vooral uitdagende baan? Dan is deze functie echt iets voor jou!
Campagnemanager
Marketeer Ski / Outdoor
Begrijp jij de wensen en behoeften van sportende klanten en weet jij deze te vertalen naar effectieve marketingcampagnes voor EK Sport Retail? Dan is deze uitdaging voor jou!
Marketeer Ski / Outdoor
We are family

Het Nederlandse kennisplatform over innovatie in marketing.