De mediaconsumptie verandert in een razend tempo, maar één ding blijft onveranderd: video blijft een krachtig medium. Met de opkomst van streamingdiensten en de blijvende populariteit van traditionele televisie, wordt de combinatie van TV en streaming (SAVOD) steeds belangrijker voor adverteerders.
Mijn suggestie aan beslissers en gebruikers die hun marketingaanpak met nieuwe technologie een boost willen geven: steek 50% tot 75% van je oriëntatie in met WIE je gaat samenwerken.
Dagelijks brengt Mediahuis actueel nieuws naar miljoenen lezers. Sinds 2014 versterkt het bedrijf zijn positie in de journalistiek met meer dan dertig nieuwsmerken, verspreid over vijf landen, waaronder titels zoals Gazet van Antwerpen, NRC, en The Herald. Met een sterke focus op onafhankelijke kwaliteitsjournalistiek, bouwt Mediahuis ook aan een diepgaande relatie met zijn lezers en klanten.
'In iedere keuze die je voor een merk moet maken zit een ethische component. Je raakt namelijk altijd aan de belangen, verwachtingen of waarden van je omgeving.'
Populair
Nieuw
De masterclasses en events van NIMA. In Marketing, Communicatie en Sales.
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
CliniClowns zoekt Online Marketeer
Ben jij een creatieve online marketeer met een scherp oog voor groei op de lange termijn? Zoek je naar een bijzondere kans om jouw vaardigheden in te zetten voor een maatschappelijk doel dat daadwerkelijk impact heeft? Dan is de functie van Online Marketeer bij CliniClowns precies wat je zoekt!
CliniClowns zoekt Online Marketeer
Marketing medewerker
Heb je een passie voor het creëren van boeiende content en weet je hoe je een merk op de kaart zet? Dan is deze rol ideaal voor jou!
Marketing medewerker
Digital Marketeer
Als Digital Marketeer ben je verantwoordelijk voor de online marketing activiteiten van BBP Media. Je bent onderdeel van het marketing team en werkt nauw samen met je teamleden voor de beste resultaten.