‘2025 markeert een nieuw hoofdstuk voor B2B-marketing, waarin AI en creativiteit de richting bepalen. Dit zijn de zes belangrijkste inzichten en verwachtingen voor dit jaar.’
Marketing is dood. Oké, niet echt, maar de marketing zoals we die al jaren doen? Die ligt op de intensive care. Funnels en gated content zijn overblijfselen van een tijd waarin we dachten dat een whitepaper achter een formulier alles zou oplossen.
55 procent van de Nederlanders vindt het belangrijk dat een bedrijf zich uitspreekt over duurzaamheid. Eén op de zes Nederlanders laat de keuze voor een product of dienst zelfs afhangen van de vraag of een bedrijf zich uitspreekt over maatschappelijke issues. Dat blijkt uit onderzoek dat wij met Norstat hebben uitgevoerd onder een representatieve groep van 1000 Nederlanders.
Natuurlijk is en blijft AI dé trend in content marketing in 2025. Hoe blijf je opvallen tussen de lading AI-content die er onvermijdelijk aan zit te komen?
Populair
Nieuw
De masterclasses en events van NIMA. In Marketing, Communicatie en Sales.
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Online Marketeer
Ben jij creatief, communicatief én gek op reizen? Wij zoeken een enthousiaste Online Marketeer die ons marketingteam komt versterken.
Online Marketeer
Sales Manager
Wil jij werken voor de mooiste en succesvolste B2B platformen van Nederland? En kun jij de zakelijke uitdagingen van onze klanten helpen oplossen dankzij onze multimediale aanpak?
Sales Manager
Brand Marketeer - Squla
We are looking for a Brand Marketeer to work on our platform Squla, shaping the brand further, and reaching new audiences! If you enjoy thinking outside of the box to strategically create campaigns that really resonate with people, this could be the role for you!