Te midden van een toename van mentale gezondheidsproblemen, de opkomst van giftige 'rolmodellen' en veranderende verwachtingen in het gezins- en beroepsleven, worstelen mannen met het herdefiniëren van hun rol. Aldus een recent rapport van Kantar.
Nieuw onderzoek van SWOCC toont aan dat, hoewel volgers virtuele influencers in eerste instantie minder authentiek en betrouwbaar vinden dan menselijke influencers, volgers op de lange termijn een sterke emotionele band kunnen opbouwen met deze digitale persoonlijkheden - zelfs even sterk als die met menselijke influencers.
Kunstmatige intelligentie, is als een schitterende belofte aan de horizon: we zien het, we dromen erover, maar we kunnen er vaak nog niet bij. Het lijkt wel dat AI alles zal veranderen, maar wie goed kijkt, merkt dat de beloften vaak groter zijn dan de resultaten.
Jongerentaal kan zeker humoristisch werken; de vraag is vooral of dat effect bewust of onbewust is ingezet. En durf je het risico aan dat de doelgroep het niet grappig vindt?
Populair
Nieuw
De masterclasses en events van NIMA. In Marketing, Communicatie en Sales.
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
CliniClowns zoekt Online Marketeer
Ben jij een creatieve online marketeer met een scherp oog voor groei op de lange termijn? Zoek je naar een bijzondere kans om jouw vaardigheden in te zetten voor een maatschappelijk doel dat daadwerkelijk impact heeft? Dan is de functie van Online Marketeer bij CliniClowns precies wat je zoekt!
CliniClowns zoekt Online Marketeer
Marketing medewerker
Heb je een passie voor het creëren van boeiende content en weet je hoe je een merk op de kaart zet? Dan is deze rol ideaal voor jou!
Marketing medewerker
Digital Marketeer
Als Digital Marketeer ben je verantwoordelijk voor de online marketing activiteiten van BBP Media. Je bent onderdeel van het marketing team en werkt nauw samen met je teamleden voor de beste resultaten.