TikTok is allang geen experimenteel advertentiekanaal meer. Met meer dan een miljard actieve gebruikers en een snel groeiend aandeel in de advertentiebudgetten van merken, is het platform een volwaardige speler geworden. Maar de manier waarop bedrijven op TikTok adverteren, staat op het punt drastisch te veranderen.
De grootste rendementen worden behaald wanneer marketeers brand equity zien als een versneller van commerciële prestaties.
Als marketeer en merkbouwer weten we het allemaal: in de huidige markt kom je er niet meer met alleen een pakkende slogan of een mooi logo. Consumenten zoeken authenticiteit en oprechte verbinding. Maar daarvoor moet een merk verder gaan dan oppervlakkige marketing—het moet zijn boodschap van binnenuit leven.
In de Verenigde Arabische Emiraten en Brazilië is het aantal podcastluisteraars groter dan radioluisteraars.
Populair
Nieuw
De masterclasses en events van NIMA. In Marketing, Communicatie en Sales.
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Senior Business Development Manager
Copernica is op zoek naar een senior business development manager die ons groeiende salesteam komt versterken.
Senior Business Development Manager
Sales Manager
Wil jij werken voor de mooiste en succesvolste B2B platformen van Nederland? En kun jij de zakelijke uitdagingen van onze klanten helpen oplossen dankzij onze multimediale aanpak?
Sales Manager
Brand Marketeer - Squla
We are looking for a Brand Marketeer to work on our platform Squla, shaping the brand further, and reaching new audiences! If you enjoy thinking outside of the box to strategically create campaigns that really resonate with people, this could be the role for you!