De losse verkoop van met name tijdschriften staat al langere tijd onder druk . Berghoef: ‘We werken daarom actief samen met uitgeverijen om tot nieuwe ideeën te komen waarmee we consumenten blijven inspireren.'
Bonk. Deze titel schreef ik zojuist met de ellebogen. Sorry, maar ik wilde even je aandacht. De aanleiding: regelmatig kom ik de term Performance Branding tegen (of varianten, zoals Brandformance). Maar dit concept rammelt aan alle kanten.
Tijdschriften zijn niet alleen springlevend, maar kunnen ook een missie uitdragen die verder reikt dan papier. Wie de kracht van merken begrijpt, ziet dat de toekomst van tijdschriften glanst als nooit tevoren.
We houden allemaal van een goede deal. Vooral als we een keer online shoppen.
Populair
Nieuw
De masterclasses en events van NIMA. In Marketing, Communicatie en Sales.
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Hoofd Publiek
Ben jij die betrokken leider met veel energie en een uitgesproken mening die zin heeft om de toekomst van het Spoorwegmuseum mede vorm te geven? Solliciteer!
Hoofd Publiek
Digital Marketer
Join us as a Growth Hacker! Leverage data, run experiments & drive scalable growth through innovative strategies. Help shape our AI solutions while advancing your career in a fast-paced environment!!
Digital Marketer
Digital Marketeer
Als Digital Marketeer ben je verantwoordelijk voor de online marketing activiteiten van BBP Media. Je bent onderdeel van het marketing team en werkt nauw samen met je teamleden voor de beste resultaten.