Hardlopen is tegenwoordig hipper dan havermelk. Runclubs schieten als paddenstoelen uit de grond. Waar je ook kijkt, zie je kuddes (inderdaad, het liefst in groepsverband) amateuratleten in peperdure outfits, compleet met carbonplaat-schoenen, compressiesokken en Garmins in plaats van Apple Watches.
Voor het op 22 juli 2025 gepubliceerde Global Consumer Trends-rapport heeft Warc onderzocht welke trends de aankoopbeslissingen van consumenten in de komende twaalf maanden zullen beïnvloeden, over merken en categorieën heen.
Snapchat staat opnieuw op de radar van adverteerders. Waar het platform lang werd weggezet als ‘leuk voor jongeren’, krijgt het in 2025 een herwaardering binnen mediaplannen, vooral in sectoren als FMCG, beauty, fashion en food. Maar wat maakt Snapchat wezenlijk anders dan TikTok of Instagram? En voor welke merken is adverteren op Snapchat daadwerkelijk relevant?
Eindelijk echte aandacht van merken voor hun klanten. Zou je denken. Maar ondanks investeringen in marketingtechnologie voelt customer experience toch vaak als sales in vermomming. Wees slim en gebruik martech om je empatisch vermogen te vergroten. Want relaties bestaan bij de gratie van wederkerigheid.
Populair
Nieuw
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Marketeer
Marketeer
Productmarketeer Ommetje (32-36 uur)
Dit is dé kans om met jouw ervaring en talenten een waardevolle bijdrage te leveren aan een maatschappelijk relevant doel!
Productmarketeer Ommetje (32-36 uur)
Sales & Marketing Manager
Bouw mee aan het succes van Strong Viking en Styrekx! Ben je opzoek naar een nieuwe uitdaging op het gebied van Sales en Marketing? Dan zijn wij opzoek naar jou?
Sales & Marketing Manager
We are family

Het Nederlandse kennisplatform over innovatie in marketing.