Verslag van het NIMA Grote AI Congres. ‘Beoordelen’ wordt het nieuwe schrijven, maar je moet goed weten op grond van welke criteria je dat beoordelen moet.'
Unilever is een van de meest prominente FMCG (fast moving consumer goods)-bedrijven ter wereld. Het bedrijf gebruikt Qualifio voor het lanceren van interactieve marketingcampagnes voor 40 merken in 11 landen.
Download Unilever Succes StoryDe input en interpretatie van marketeers blijven cruciaal voor effectieve campagnes en strategieën. Alles draait om het vinden van de juiste balans tussen AI en menselijke creativiteit binnen het marketingteam van de toekomst.
In navolging van het buitenland verkent de NPO de mogelijkheden van een nationaal digitaal platform met publieksdata om de cultuursector te versterken. Dit kan een uitgelezen kans zijn om een alternatief te ontwikkelen voor commerciële dataplatforms, met nieuwe innovatieve diensten en alternatieve algoritmen. Een pleidooi.
Populair
Nieuw
De masterclasses en events van NIMA. In Marketing, Communicatie en Sales.
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Online Marketeer
Heb jij kennis van en ervaring met emailmarketingtools en inrichten geautomatiseerde e-mailcampagnes en heb jij een proactieve, oplossingsgerichte en creatieve instelling? Lees dan snel verder!