Black Friday is inmiddels net zo ingeburgerd in Nederland als pepernoten in deze tijd van het jaar. Consumenten worden overspoeld met aanbiedingen en reclames op tv, via mail, op social media en met schreeuwende teksten op de winkelruiten. Wat blijkt? Voor consumenten, vooral jongere generaties, roept deze week FOMO – Fear of Missing Out – op.
User Experience (UX) en SEO lijken misschien twee totaal verschillende werelden, maar tegenwoordig gaan ze praktisch hand in hand.
Kunstmatige intelligentie lijkt de heilige graal van de marketingwereld. Marketeers staan te popelen om de kracht van AI te benutten, alsof het dé oplossing is die campagnes moeiteloos tot een succes zal maken. Maar wat als AI eigenlijk niets meer is dan geavanceerde statistiek in een hip, nieuw jasje?
De mediaconsumptie verandert in een razend tempo, maar één ding blijft onveranderd: video blijft een krachtig medium. Met de opkomst van streamingdiensten en de blijvende populariteit van traditionele televisie, wordt de combinatie van TV en streaming (SAVOD) steeds belangrijker voor adverteerders.
Populair
Nieuw
De masterclasses en events van NIMA. In Marketing, Communicatie en Sales.
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
CliniClowns zoekt Online Marketeer
Ben jij een creatieve online marketeer met een scherp oog voor groei op de lange termijn? Zoek je naar een bijzondere kans om jouw vaardigheden in te zetten voor een maatschappelijk doel dat daadwerkelijk impact heeft? Dan is de functie van Online Marketeer bij CliniClowns precies wat je zoekt!
CliniClowns zoekt Online Marketeer
Marketing medewerker
Heb je een passie voor het creëren van boeiende content en weet je hoe je een merk op de kaart zet? Dan is deze rol ideaal voor jou!
Marketing medewerker
Digital Marketeer
Als Digital Marketeer ben je verantwoordelijk voor de online marketing activiteiten van BBP Media. Je bent onderdeel van het marketing team en werkt nauw samen met je teamleden voor de beste resultaten.