12 Viralmarketing showcases

15 april 2005, 03:30
Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

3 Reacties

    RichardOsinga

    Toch leuk dat er nederlandse inbreng in staat. Op nummer 11, de world66 campagne van Oberon Medialab.


    15 april 2005 om 06:56
    media

    Is ook een prima case Richard, complimenten!


    15 april 2005 om 07:03
    Erik van Roekel

    Helemaal mee eens. Kreeg alleen gevoel dat een aantal campagnes inmiddels gedateerd zijn. En vind campagne 4 bijvoorbeeld slechter dan Richard zijn werk.


    15 april 2005 om 11:31

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!