Onbekenden starten weblog over jeugd- en jongerenmarketing

5 mei 2006, 05:19

Onbekenden starten weblog over jeugd- en jongerenmarketingIk had de weblog vorige week al gespot maar vanmorgen kreeg ik een email in de mailbox waarin de officiele lancering bekend werd gemaakt van youngmarketing.web-log.nl.

Een weblog over jeugd- en jongerenmarketing. Een weblog over de ontwikkelingen onder kinderen en jongeren en hoe daarmee omgesprongen wordt. Een plek om kennis op te doen, een plek om kennis te delen aldus de anonieme verzender. Op mijn vraag wie er nu achter deze weblog zit kreeg ik helaas geen antwoord. Het wereldje van jongerenmarketing is klein dus het zal binnenkort wel duidelijk zijn wie er achter zit. Voorlopig is het allemaal nog wat mysterieus.

Wie er ook achter zit, heel veel succes!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

11 Reacties

    Bjorn

    “Onbekenden starten weblog over jeugd- en jongerenmarketing” De politie is een buurtonderzoek begonnen. 🙂


    5 mei 2006 om 06:11
    rizal wijkmans

    ach.. laat de jeugd gaan.

    jong geleerd is oud gedaan toch….


    5 mei 2006 om 07:04
    T

    Ik vind het wel slim….mensen gaan er zelf over speculeren..omdat ze niet weten wie erachter zit. .Ik zou het even stil houden en dan wordt het vanzelf bekend;-)


    5 mei 2006 om 08:26
    Arnout Veenman

    Door niet te zeggen wie er achter zit, komt de buzz op gang en maak je een vliegende start 🙂


    5 mei 2006 om 08:44
    WelleKe

    Even een misschien schokkende reactie, maar is het eigenlijk wel interessant wie dit initiatief begint? Waarom wordt er toch altijd zo naar het “ons kent ons” wereldje gekeken? Ga liever af op de inhoud, dan komt de persoon (of personen) vanzelf wel.


    5 mei 2006 om 09:17
    Erik Pas

    Goede zaak zo’n weblog. Kan jongerenmarketeers alleen maar meer op weg helpen.

    Het verhaal van een kleine wereld vind ik heel erg meevallen.

    Behalve de mensen van keessie heb ik, in de 3 jaar dat ik aan de leiding sta van een jongerenmarketing en -communicatiebureau, niemand gesproken of gezien die zich bezighoudt met deze tak van sport.

    De reguliere reclamemakers tonen meer interesse dan de ‘concullega’s’.


    5 mei 2006 om 09:31
    Oof

    Inhoud tot nu toe is doorzetten van berichtjes. Ben benieuwd of ze ook met een eigen geluid komen.


    5 mei 2006 om 09:32
    Erik Pas

    @Fred T: Dat ik/wij geen contact met andere jongerenmarketing en -communicatiebureaus hebben wil natuurlijk niet zeggen dat we de namen niet kennen.

    Mijn ‘punt’ ging over het feit dat ik die kleine wereld heel erg vind meevallen. Wij worden enkele keren per maand benaderd door reguliere reclamebureau’s die met ons willen praten over verschillende zaken. Jongerenmarketing en -communicatiebureaus heb ik nog niet gehoord of gezien. Misschien komt dat ook omdat ik zelf uit de reguliere reclamewereld kom en daar wel mensen ken.

    Begrijp me niet verkeerd; dit is geen schreeuw om aandacht. Het is meer zomaar een reactie …


    5 mei 2006 om 10:53
    Hemaworstje

    tja , maar wel vrolijk een bier reclame op weblog.nl neer zetten , na eerst drie weken een huilend kindje van een hulporganisatie te hebben gehad.

    1 opmerking in het forum , en woooesj wat was de modderator snel met het verwijderen..

    Alcohol promotie tot over de grens, de doelgroep is toch puber bij web-log.nl. of gewoonweg cashen?


    5 mei 2006 om 17:45
    foppestrikwerda

    Leuk gedaan 😉


    6 mei 2006 om 09:02

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!