Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.
Mocht je een uitnodiging willen voor Live MSN TV, mail dan even naar erik AT marketingfacts.nl
hoezo uitnodiging..broadcasten dat spul…:)
Staat ie dan nog niet op YouTube of zo? Natuurlijk willen ‘we’ hem allemaal zien. Eens kijken of Erik na 2178 mailtjes zijn aanbod nog steeds zo verstandig vindt. 😉
Marco: ‘Ik loop binnen ja’ (Zelfspot, erg onderschatte eigenschap.) Fijne koopzondag iedereen!
Tja en weer ga ik niet kijken, want je moet je registreren voordat je naar binnen mag.
Wat reet zei
@Pierre: Met die uitnodigingen valt het reuze trek van de 2178 er gerust 2168 af 😉 Maar ook jouw uitnodiging is inmiddels de deur uit.
Ik lees het. Ik heb de uitnodiging binnen en zit net naar het bewuste interview te kijken. Heb geen problemen met de beeldkwaliteit.
Is inderdaad een beetje raar verstoppen van content. Dit voorkomt juist dat mensen er naar kunnen verwijzen en/of bekijken. Lijkt me een beetje zonde van de inspanning.
Nou ik ben eigenlijk wel benieuwd, maar te lui voor zo’n uitnodiging. Ik laat Live MSN TV maar aan me voorb ij gaan.
Inderdaad als het zo moet dan hoeft het van mij niet meer 🙁 Het betreft toch niet een kostbare uitzending van de wedstrijden? Waar zijn ze bang voor? Of is het tegenwoordig logisch dat ik eerst iets persoonlijks geef (mijn e-mailadres) voor dat ik iets krijg?
Helemaal met jullie eens. Ik snap ook niet waarom e.e.a. zo nodig middels een emailadres beschikbaar gesteld moet worden. Maar goed elk bezoek, elke klik is op deze wijze wel rechtstreeks aan een persoon te koppelen aan de andere kant zoals hierboven blijkt uit de comments geeft niet iedereen makkelijk zijn emailadres prijs. ’t is een afweging maar ook ik zou er toch voor kiezen e.e.a. vrij beschikbaar te stellen.
@Marco, je doet het leuk op TV. Moet je iets mee doen 😉
Liven MSN TV mag wat mij betreft ook gewoon free on air.
Marco, je hebt het erg goed gedaan. Heldere taal, to the point, bescheiden… maar waarom niet naar de beurs? 😉
Tja in de mailing stond ook nog eens “Niet alleen een vernieuwde website…. “. En als de server het dan soms een keer doet, doet de password-recovery procedure het weer eens niet 🙁
“Transaction failed. The server response was: Relay access denied”
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!