Liefde voor een merk
Liefde voor een bepaald merk kan soms rare vormen aannemen. Zo kun je een website of weblog beginnen, 17 startpagina’s onderhouden, een museum openen, een vereniging oprichten, geld inzamelen of een spotje maken over je favoriete merk. Natuurlijk zijn er ook collega’s die je wekelijks lastigvallen over … (vul zelf maar in). Anderen gaan net iets verder door hun favoriete brand in hun coupe te verwerken van bijv. Apple of Nike. En Die-hards laten hun liefde vereeuwigen als Pepsi, Apple, Firefox, Opera tattoo. En je kunt ook gewoon nog een topje van je favoriete zoekmachine en browser dragen …
Wie heeft er nog meer opmerkelijke liefdesverklaringen aan een merk?
dat google ding is nep.
Beiden zijn nep 🙂
Maar ’t idee is leuk.
Dit is wel reclame waar elke man naar kijkt 😉
Ik ben fan van de BOB reclame’s (bewust onbeschonken bestuurder) heb op iedere bil een B laten tatoëren, alleen als ik buk snapt men wat het betekend.
Ik hoef geen eyetracking onderzoek te doen om te weten waar jullie ogen op vallen………
idd… I’m feeling lucky! 😀
Ze zijn alle vier nep…
hey bob.. vind je t erg als ik ff niet loer dan 😉
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!