Ongezoete crossmedia campagne

1 juni 2006, 03:45

Sourcy Sprankelsap is gestart met een mooie crossmedia campagne in samenwerking met Bright Magazine. Via Bright worden lezers opgeroepen hun ‘ongezoete moment’ vast te leggen op foto of video en te uploaden naar Bright/ongezoet. Tevens worden via het blad in totaal 300.000 stickers verspreid met unieke codes, waarmee je promotie kunt maken voor je inzending. Het is de bedoeling dat je op de locatie van jouw moment zo’n sticker plakt. De inzending met de meeste stemmen maakt kans om op de flessen Sourcy Sprankelsap te komen staan.

Ik ben benieuwd hoe ‘ongezoet moment’ geinterpreteerd gaat worden. De aktie is pas gestart, dus op Bright/ongezoet staan nog geen echte inzendingen.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

4 Reacties

    angela

    ik denk dat de potentieele deelnemer vinden dat ze te veel actie moeten ondernemen. Of te wel kost te veel moeite


    1 juni 2006 om 05:45
    Anne

    De filmpjes zijn erg leuk. Je moet er wat voor doen maar het resultaat is er dan ook naar. Ben benieuwd hoeveel mensen hieraan mee gaan doen.


    1 juni 2006 om 07:35
    Pien

    Wat een origineel concept past echt bij deze tijd. Eindelijk weer eens iets anders.


    1 juni 2006 om 07:37
    Pieter

    Er komen steeds nieuwe filmpjes bij zie ik. Dat werkt wel goed. Het zou mooi zijn als er snel meer filmpjes bijkomen door anderen gemaakt. Overigens werken de videobanners helemaal super op de pagina’s van Bright. Ze trekken je meteen naar het filmpje. Ook ik ben heel benieuwd naar de participatie van de bezoekers.


    1 juni 2006 om 09:10

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!