Vodafone introduceert KijkMij TV
Sinds kort kunnen Vodafone klanten filmpjes gemaakt met hun mobiele telefoon, aan alle andere Vodafone klanten laten zien en daarmee geld verdienen. Vodafone is de eerste mobiele operator in Nederland die met de dienst ‘KijkMij TV’ klanten de gelegenheid geeft hun minifilmpjes via de mobiele telefoon aan een groot publiek te presenteren. Klanten betalen 25 Eurocent voor het downloaden van een clip. De maker van de videoclip krijgt 10% van de downloadkosten uitbetaald. Soortgelijke diensten in Engeland laten inmiddels cijfers zien van anderhalf miljoen downloads per maand. Vodafone Nederland werkt voor ‘KijkMij TV’ samen met het Engelse bedrijf Yospace. Elke clip wordt overigens door Vodafone nauwkeurig gescreend om discriminerende inhoud, geweld en illegale activiteiten te voorkomen.
Bron: Persbericht
discriminerende inhoud, geweld en illegale activiteiten te voorkomen…
Dus niet op inhoud van sexuele aard???
Als dat het geval is wordt het pas een hit…
@Edwin, ben ik idd met je eens maar ik denk toch dat Vodafone hierop gaat screenen.
Toch zijn de categorien wel interessant:
Erotiek: WK babe en WK hunk
Bizar: kun jij dit ook?
Vakantie: ook toe aan vakantie?
Stuntman: kijk eens wat ik durf!!!
I love…: ik ben helemaal weg van…
Verder staat er:
Voorwaarden en Gedragsregels KijkMij TV
Elke videoclip moet voldoen aan de inhoudseisen zoals gesteld in de voorwaarden en gedragsregels voordat deze wordt geplaatst. Wil je zelf een videoclip verwijderen? Dan kan dat eenvoudig binnen het KijkMij TV menu (Mijn video?s en instellingen). Je kunt ook een e-mail sturen naar klacht@kijkmijtv.com (met vermelding van nickname en cliptitel). Heb je nog vragen, neem dan contact op met onze klantenservice (via 1200).
Wat is erg jammer vind is dat dit weer typisch Vodafone is. Het lijkt er dan weer op dat een video die jij hebt ge-up-load anderen (bij andere operators) niet kunnen zien. En dan ontstaat opnieuw het MMS-syndroom: je stuurt iemand een leuk MMS-je. Maar die krijgt vervolgens een SMS-je met allerlei instructies. Veel te ingewikkeld en vaak zit zo’n persoon niet eens achter de PC. Hier lijkt hetzelfde te gebeuren.
“Elke clip wordt overigens door Vodafone nauwkeurig gescreend”….
Hoop voor Vodafone niet dat het een succes gaat worden.. 😉
Heeft er iemand met een Vodafone-account als eens een kijkje genomen? Is het wat?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!