Nederland wint zeven Leeuwen in Cannes

21 juni 2006, 17:41

Terwijl Nederland momenteel nog niet heeft gewonnen van Argentinië, zijn er al wel zeven Leeuwen binnen gehaald in Cannes. Euro RSCG 4D won drie keer zilver in de categorie Cyber. Eén keer voor ‘Feel Volvo C70’ en twee keer met Nokia 20 Lives. Bij de Spinwards won Euro RSCG 4D ook al goud met Nokia 20 lives. Brons was voor KPN’s ‘Huis van Morgen’ van Lowe&Draft en voor Pakman van Achtung. In de categorie Print is Brons gehaald door Euro RSCG voor ‘Sliding doors’ voor Peugeot en door DDB Amsterdam voor de ‘Huis’-uiting voor Achmea. Allemaal gefeliciteerd!

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!