Mortierbrigade zet bronzen leeuw op eBay

28 juni 2006, 15:16

Mortierbrigade heeft op het Internationaal Reclamefestival van Cannes een bronzen Leeuw gewonnen met de guerillamarketing campagne ‘Moved to eBay’. Inmiddels heeft het bureau zijn leeuw te koop aangeboden op eBay als eerbetoon aan eBay en haar community. Mocht je interesse hebben het hoogste bod staat momenteel op 1020 euro en je hebt nog 22 uur.

Bron: Adfoblog

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

1 Reactie

    evroekel

    Geheel is voor 1120 euro verkocht aan ‘scoopzone’.


    30 juni 2006 om 16:02

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!