Webwinkel Vakdagen

4 juli 2006, 15:45

Het duurt nog even, maar op 17 & 18 januari 2007 vindt de 1e editie van de Webwinkel Vakdagen plaats. De beurs wordt samen met onder andere de Rabobank, Yahoo, Selektvracht, eBay en Qshops georganiseerd. De brancheverenigingen DDMA, PIM en DeMeter ondersteunen het initiatief. Doelgroep van de nieuwe beurs zijn managers & directie van webwinkels en retail organisaties met online verkoopactiviteiten.

Exposanten zijn bedrijven op het gebied van betaalsystemen, webdesign, webwinkel software, post & pakketbezorging, zoekmachines en zoekmachine optimalisatie, vergelijkingssites, content management, web analytics, online marketing, CRM, enz.

Parallel aan de vakbeurs vindt een tweedaags congres plaats. Tijdens dit congres zullen diverse innovaties en case studies gepresenteert worden. De sprekers tijdens het congres:

– Oscar Diele (Head of Marketing eBay Nederland)

– Wolter Tjeenk Willink (Directeur Traffic Builders)

– Ronald Verschueren (Directeur Netmarketing Usability Experts)

– Hans Elshout (Directeur S&H Productfulfilment)

– Daniël Markus (Directeur en oprichter ClickValue)

– Roel Menheere (Marketing & Sales Director Selektvracht B.V.)

– Henk Verhaaf en Arlette Broex (Rabobank Nederland)

Bij registratie vooraf is de entree gratis (normaal 25 euro) voor zowel de beurs als het congresprogramma. Zie ook de brochure (PDF).

Bron: Organisatie Groep Zuid (OGZ)

Robert de Boer
eigenaar bij Lead Today

Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen. Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Jacques

    …23.56? Bedtijd! …zzzz. Morgenochtend vroeg nog maar weer ‘ns goed kijken 🙂


    5 juli 2006 om 03:40

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!