Virtuele etalage in de Bijenkorf
Vanaf vandaag tot maandag 28 augustus is er in de Bijenkorf een virtuele etalage ingericht van jeansmerk Lee. Lee vertaalt de ‘Lee Makes History-campagne naar de winkelstraat. De hoeketalage op de Dam is door CityScape Media getransformeerd in een virtuele wereld waarin niets is wat het lijkt. Met projectie veranderen gewone mensen in superheroes, uiteraard gekleed in Lee jeans. De holografische projectie maakt het mogelijk om mensen, producten of andere voorwerpen op levensgroot formaat te projecteren. Door projectietechnieken lijkt het voorwerp of de persoon in de ruimte te zweven, wat voor zeer spectaculaire effecten zorgt. Check deze posting om een idee te krijgen van dergelijke promoties.
Cool! Welke Amsterdam maakt even een fimpje?
Welke Amsterdammer maakt even een filmpje, bedoelde ik 🙂
Ben morgen in Amsterdam. Ga dan effe een kijkje nemen 😉
Vandaag ben ik er langs gekomen, maar overdag is het nauwelijks te zien! Ramen reflecteren te veel licht. Veel mensen liepen er straal voorbij. Heeft alleen effect bij bewolking of avond.
Cool. Tx!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!