Lunchsessie over Word of Mouth tijdens eDay
Word of Mouth Marketing (WOMMA) is de marketingdiscipline waarbij je mensen een reden geeft om over producten of diensten te praten, en het makkelijker maakt om die conversatie te laten plaatsvinden. Ook online vinden er steeds meer WOM activiteiten plaats. Daarom hebben Blogresearch en Buzzbasics recentelijk onderzoek gedaan naar online Word of Mouth in Nederland. Daarbij is een voorhoede van marketeers en bloggers ondervraagd over de impact van online WOM. Hoe belangrijk is deze vorm van WOM in de Nederlandse markt?
De resultaten van het onderzoek presenteren we tijdens een exclusieve lunchsessie op de Emerce eDay, 14 september aanstaande in Rotterdam. De sessie zal worden ingeleid door Stephan Fellinger, één van de initiatiefnemers van Blogresearch. Mark Rosbergen van Buzzbasics zal vervolgens de onderzoeksresultaten presenteren. Aansluitend zal Pete Blackshaw, Chief Marketing Officer Nielsen Buzzmetrics tijdens een plenaire sessie ingaan op hoe je weet wat er over je bedrijf, product of merk in de blogosphere wordt geschreven en hoe je daar mee om kunt gaan.
Voor bezoekers van deze lunchsessie hebben we een korting van 100 euro kunnen regelen (voor toegang tot eDay). Je kunt je voor de lunchsessie en eDay aanmelden via deze pagina (uitnodiging via Marketingfacts). Vanwege de zaalcapaciteit is het aantal beschikbare plaatsen voor de lunchsessie beperkt!
marco kan je ook ergens aanmelden zonder te registreren voor de eday?
David, ik zal eens navragen wat de mogelijkheden zijn!
Ok bedankt. Zou er graag bij zijn maar heb me al ingeschreven voor de eday namelijk. Kon op het formulier niet zo snel een optie vinden voor alleen de lunchsessie.
Marco, is er al wat bekend over de inschrijving voor deze lunch als deelnemer aan de eday?
Gaat er ook nog iemand naar Emerce Enight?
Marco, ik had me alreeds geregistreerd voor de Eday maar als er nog een plekje vrij is bij de lunchmeeting, graag!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!