New York Times 2.0: verdere personalisatie
De New York Times heeft een nieuwe, volledig gepersonaliseerde beta versie uitgerold van haar website (zo te zien gebaseerd op AJAX technologie). Behalve een volledige flexibele indeling van nieuws kan de lezer ook bijvoorbeeld feeds toevoegen van eigen favoriete journalisten, het weer of e-mails.
Hiermee gaat ook de NY Times richting portal 2.0 en lijkt het steeds meer op iniatieven zoals live.com van Microsoft of de gepersonaliseerde pagina van Google. Een volgende stap zal context én persoonsafhankelijk zijn. Als we op zaterdag om 23:00 achter onze PC’s gaan zitten hebben we waarschijnlijk een andere informatiebehoefte dan maandag om 9:00 vanaf kantoor of op vrijdagmiddag om 16:00 vanaf een terras. Dat zal nog wel wat extra intelligentie gaan vergen.
Ben benieuwd wanneer na nieuws, andere sectoren gaan volgen. Bijvoorbeeld een gepersonaliseerde pagina over geld, inclusief m’n eigen info; een gepersonaliseerde pagina over vervoer (incl. bvb het aantal gereden kilometers met mijn auto) of een gepersonaliseerde pagina over (mijn)gezondheid.
De link in het bericht verwijst naar het .nl domein dat gekaapt is. Moet natuurlijk http://www.nytimes.com zijn.
Dank voor de opmerking Mark; heb de link inmiddels aangepast!
Had ik dat gedaan? Dom dom dom. Tx voor de snelle actie!
Jammer, je kunt er nu niet in, maar moet wachten tot je uitgenodigd wordt.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!