Consumententrends 2006

12 september 2006, 09:21

Er komen een aantal drukke congresweken aan voor media, marketing & merken professionals. Naast de CrossMediaWeek (ook wel Picnic06 genoemd) in Amsterdam, het omroepcongres (met de intrigreerde titel ‘omroepen als merk’) in Hilversum, het customer value network event in Amsterdam, vindt op maandag 20 en dinsdag 21 september ook nog het 11e jaarcongres Consumententrends plaats in de Van Nelle Ontwerpfabriek te Rotterdam.

Deze twee dagen laten de nieuwste trends, ontwikkelingen en onderzoeksresultaten zien op het gebied van consumentengedag. De dagvoorzitter op beide dagen is Goos Eilander (algemeen directeur Trendbox). Verder spreken Carl Rohde (Signs of the time), Michael Tchong (CEO & founder Ubercool, Martin Raymond, directeur The Future Laboratory (Britse denktank) , en mijn Philip Idenburg, auteur van ‘Oog voor de toekomst’.

Op de eerste dag (woensdag) zal ik zelf aanwezig zijn om de dag te verslaan voor Marketingfacts. De prijs van het congres is overigens 1599 euro, ex BTW. Er is ook nog een brochure beschikbaar. Aan de Cross Media Week en aan het Customer Value Network lever ik zelf nog een bijdrage maar daarover later meer.

Erwin van Lun
Futurist and Angular Engineer bij Your Future Is Now!

Futurist Erwin van Lun startte op MarketingFacts in 2005, direct na publicatie van zijn boek "Van Massamerk naar Mensmerk" dat toen een nominatie kreeg voor de Marketing Literatuur Prijs. Het boek beschreef de toestand van media, marketing en merken in de toekomst van 2015 en Erwin volgde de ontwikkelingen in de eerste jaren op de voet. Nu blijkt dat zijn voorspellingen waarheid zijn geworden helpt hij mensen om zélf de toekomst trefzeker te voorspellen en heeft hij zijn voorspellingen voor 2020, 2030 en 2050 al weer klaar voor publicatie in het boek 'Utopia Manifesto 2050'. In 2009 stortte Erwin zich helemaal op Chatbots.org (http://www.chatbots.org), zijn wereldwijde industry portal op het gebied van intelligente kunstmatige karakters en in 2015 sloot hij zich aan bij het Bemer netwerk (http://yourfuture.bemergroup/nl) om mensen te helpen zichzelf te resetten: gezond, vitaal en creatief: helemaal klaar voor de toekomst! In 2017 zag hij de bezoekersaantallen van Chatbots.org weer flink stijgen en besloot dat het tijd werd voor de terugkeer naar het prachtige veld van humanlike AI.

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    Je vergeet nog een heel lijstje Erwin; ik heb voor dit najaar al minimaal 6 congressen in de agenda staan waar ik een presentatie geef. Zal deze week dat overzicht hier toevoegen; zitten wel een paar interessante events bij 😉


    12 september 2006 om 16:10

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!