Fraaie content van Volvo

8 oktober 2006, 19:54

Geïnspireerd door Marco’s posting over de Audi R8 is ook bij deze blogger wat meer aandacht voor de steeds vaker toegepaste prachtige online publicaties van automerken. Nog los van mijn persoonlijke merkvoorkeur zie ik de introductieondersteuning van Volvo’s nieuwe troef de C30 op de Paris Motor Show als representatief voor deze trend met een werkelijk prachtige flash animatie op de website van Volvocars die ik de lezers van Marketingfacts niet wil onthouden. Internet entertainment van de eerste orde.

Kritische macro kijk op relevante mediaontwikkelingen en aanverwante distributietechnologie.

Categorie
Tags

3 Reacties

    everhoog

    inderdaad prachtig beeld.

    maar kan iemand mij uitleggen waarom er altijd van die fantasieloze irritante standaard synthesizer deuntjes onder dit soort online publicaties zitten?


    9 oktober 2006 om 05:31
    Welleke

    kan iemand mij uitleggen waarom er altijd van die fantasieloze irritante standaard synthesizer deuntjes onder dit soort online publicaties zitten?

    Omdat je die straffeloos kunt loopen 🙂

    Overigens heeft Volvo altijd al voorop gelopen in de internetinspanningen. De introductie van de C30 wordt ook ondersteund met bannering. Alleen die banner begreep ik niet helemaal. Bij GeenStijl zag ik deze en hij leek interactief te zijn, maar na het eenmalig klikken op de banner gebeurde er daarna niets meer in de banner. Was een kleine teleurstelling, maar mogelijk dat ik het gewoon niet begreep.


    9 oktober 2006 om 05:36

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!