Dove toont ‘de waarheid achter een fotoshoot’

15 oktober 2006, 11:25

Als ex modefotograaf (met zo nu en dan nog een leuk klusje) weet ik natuurlijk dat dat ab-so-luut geen ‘what you see is what you get’ vak is. Voor de 99% mensen die géén modefotograaf zijn (geweest) heeft Dove een onthullend filmpje online gezet.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

4 Reacties

    Elja

    Grappig, ik wilde deze video ook al net aan jullie doorgeven, maar jullie waren me al weer voor. 🙂

    Een erg grappige commercial (met een krachtige boodschap), wel wat omslachtig om het bij een echte fotoshoot zo aan te pakken natuurlijk. 😉 Op YouTube geeft de maker van dit filmpje aan dat de retoucher er 4 dagen Photoshop werk aan kwijt is geweest.

    Enne, nette foto’s Carl..

    Elja


    15 oktober 2006 om 13:18

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!