IAB Congres: Firebrands 2006
Computers, internet en nieuwe technologie domineren steeds meer het leven en mediagedrag van de moderne consument. Het eerste contact met jouw merk legt je doelgroep dus steeds vaker online. Hoe ga je deze contactmomenten verzilveren in dit digitale tijdperk? Traditionele reclamecampagnes zijn niet meer zaligmakend in het razendsnel veranderende medialandschap. Hoog tijd om met je merk in te spelen op het veranderende gedrag van je doelgroep. Maar hoe? Volgende week donderdag kun je tijdens het IAB Congres FireBrands inspiratie op doen. Keynote speakers van formaat bieden je nieuwe inzichten.
Als liefhebber van viral marketing kijk ik erg uit naar de presentatie van Chuck Porter, creatief directeur van en top digital branding bureau Crispin Porter + Boguksy. CP+B is het bureau achter campagnes ‘Unboring lamp’ voor IKEA, SubservientChicken.com voor Burger King en natuurlijk de ‘unpimp my ride’-campagne voor VW. Chuck zal voor het eerst in Nederland spreken. Overige sprekers zijn Amerikaanse merkenspecialist Michael Moon, auteur van de bestseller “Firebrands, loyalty in the internet age”, Paul Beelen auteur van de whitepaper Advertising 2.0(pdf) en Matthew Snyder, hoofd business development Multimedia bij Nokia.
Het aantal beschikbare plaatsen is slechts 200 schrijf je daarom nu in. Leden van Marketingfacts ontvangen bovendien 25% korting.
zo erik, jij hebt zeker een gratis kaartje gekregen 😉
doe je wel verslag op MF? Ik heb Michael Moon een keer zien spreken en dat was wel erg goed. hopelijk heeft ie inmiddels wel een nieuw verhaal…
haha, gefeliciteerd en veel plezier!