Hoe bereik ik de consument in 2010?
Wie deze dagen een bezoek heeft gebracht aan het jaarlijkse Marketing3-congres, zal hebben opgemerkt dat het vooral gaat over hoe de consument te bereiken in een tijdperk waarin het medialandschap sterk is gefragmenteerd en de consument steeds meer macht heeft over ‘zijn’ media. Voor wie het allemaal heeft moet missen, is er ook dit jaar weer een team van bloggers vanuit eventblogs.nl aanwezig om verslag te doen. De hoogtepunten van de afgelopen dagen op een rij:
- Sander Dullaart (Favela Fabric) over Community Driven Innovation
- Carl Mangold over Brandgagement
- Steven van Belleghem (Insites) over Advertsing 2.0
- Arie den Boon (Daphne) over merkontwikkeling op internet (interview)
- Stephan Engeseth (Detective Marketing) over Consumer revolution for business
- Alain Thys over I am the media
- Chris Anderson (Wired) over The Long Tail (discussie)
Verder zijn er inmiddels een groot aantal presentaties als video te bekijken via Media Plaza TV. In de komende dagen zullen meer verslagen, presentaties en video’s worden toegevoegd. Voor wie het allemaal live wil meemaken, morgen (vrijdag) is er nog een dag met een aantal interessante sprekers. Veel kijk en luisterplezier!