Prominente outdoor promotie voor OV Chipkaart
Het Rotterdamse metrostation Beurs wordt sinds vandaag gedomineerd door de OV-chipkaart. Maar liefst 1000 m2 is door CBS Outdoor voor de hele maand februari beplakt met promotiemateriaal in het kader van de lancering van de chipkaart. Op 1 februari gaf Minister Karla Peijs het startschot voor de landelijke reclamecampagne rond de OV-chipkaart. ‘t kost ongetwijfeld een paar centen, maar dan heb je ook wat. De reiziger die dit station bezoekt, kan de verschillende uitingen vrijwel niet missen.
Jeetje, wat hebben ze die tent volgeplakt met reclame. Ben benieuw wat de passanten daar van vinden. Iemand vandaag al het betreffende metrostation bezocht? Hoeveel mensen komen daar uberhaupt dagelijks voorbij?
Al draagt een aap een gouden ring… voorlopig zijn de eerste verhalen over de OV chipkaart rampzalig.
@Marco: wel smack in the middle van de doelgroep.
@Antoinette: inderdaad wel midden in de doelgroep maar wat zou je er van vinden als ik Marketingfacts helemaal volplak – dus naast de bestaande advertentieplekken ook tussen en onder de postings en reacties – met vacature-advertenties? Zou er zelf niet aan moeten denken!
Het station is al een week ingericht met deze enorme pushmarketing. Ik kom er elke dag langs, je kunt er niet omheen. Vorige week stonden ze zelfs te flyeren. Had ook al foto’s willen maken maar ja, als je de metro nog net kunt halen…
Waarom eigenlijk alleen station Beurs? Weet iemand dat? Omdat dit het overstap punt is, en het meest bezocht?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!