Prominente outdoor promotie voor OV Chipkaart

6 februari 2007, 08:35

Het Rotterdamse metrostation Beurs wordt sinds vandaag gedomineerd door de OV-chipkaart. Maar liefst 1000 m2 is door CBS Outdoor voor de hele maand februari beplakt met promotiemateriaal in het kader van de lancering van de chipkaart. Op 1 februari gaf Minister Karla Peijs het startschot voor de landelijke reclamecampagne rond de OV-chipkaart. ‘t kost ongetwijfeld een paar centen, maar dan heb je ook wat. De reiziger die dit station bezoekt, kan de verschillende uitingen vrijwel niet missen.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

4 Reacties

    media

    Jeetje, wat hebben ze die tent volgeplakt met reclame. Ben benieuw wat de passanten daar van vinden. Iemand vandaag al het betreffende metrostation bezocht? Hoeveel mensen komen daar uberhaupt dagelijks voorbij?


    6 februari 2007 om 08:42
    amsterdamant

    Al draagt een aap een gouden ring… voorlopig zijn de eerste verhalen over de OV chipkaart rampzalig.

    @Marco: wel smack in the middle van de doelgroep.


    6 februari 2007 om 08:49
    media

    @Antoinette: inderdaad wel midden in de doelgroep maar wat zou je er van vinden als ik Marketingfacts helemaal volplak – dus naast de bestaande advertentieplekken ook tussen en onder de postings en reacties – met vacature-advertenties? Zou er zelf niet aan moeten denken!


    6 februari 2007 om 08:53
    Marijn P

    Het station is al een week ingericht met deze enorme pushmarketing. Ik kom er elke dag langs, je kunt er niet omheen. Vorige week stonden ze zelfs te flyeren. Had ook al foto’s willen maken maar ja, als je de metro nog net kunt halen…

    Waarom eigenlijk alleen station Beurs? Weet iemand dat? Omdat dit het overstap punt is, en het meest bezocht?


    6 februari 2007 om 09:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!