Winnaars Wehkamp’s Idee Kanjeractie bekend

23 februari 2007, 11:47

{title}

Een maand geleden riep Wehkamp haar klanten op om ideeën in te sturen, voor het nog verder verbeteren van haar zojuist geheel vernieuwde e-shop. En een minuutje geleden ontving ik ineens een vrolijk e-mailtje (van Joke Vrolijk, manager corporate & PR) met de mededeling dat ik de tweede prijs gewonnen heb, met mijn “Voeg een ‘vrouwen die dit rokje kochten, vonden deze laarsjes ook erg leuk’-functionaliteit toe”-idee.

Meer informatie zal ik nog even voor me houden; Joke’s e-mail is eigenlijk bedoeld om digitale portretfoto’s van de winnaars te verzamelen. Alle winnaars worden binnenkort namelijk met naam en foto op Wehkamp’s website bekend gemaakt, en hun ideeën worden gerealiseerd.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

3 Reacties

    mangold

    Ja, dat hebben ze goed bekeken. Voor vijf tientjes op de eerste rij 😉

    De eerste prijs is overigens een notebook. Met Windows OS. Ook al slim om mij die in elk geval niet te laten winnen 😉


    23 februari 2007 om 13:59
    mroumen

    En ze hadden zelf nog nooit van “The Long Tail” gehoord? Slechte nieuwe website ontwikkelaar dan …


    20 maart 2007 om 09:51

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!