Edwin Tromp weg bij Talpa
Talpa Media heeft Mark Giesbers benoemd tot directeur van de crossmediale divisie Talpa Digital. Binnen de Talpa Groep houdt Talpa Digital zich bezig met de ontwikkeling en exploitatie van met name de internet- en mobiele platforms. Giesbers volgt Edwin Tromp op die in april overstapt naar DAG, het nieuwe crossmediale initiatief van KPN en PCM Uitgevers.
Mark Giesbers (35) studeerde bedrijfskunde en werkte onder meer in verschillende strategie- en marketingfuncties bij mobiele netwerkoperator Telfort (later O2). Voordat hij in 2005 naar Talpa overstapte, werkte Giesbers bij Vodafone Duitsland waar hij onder meer verantwoordelijk was voor de introductie van UMTS op de Duitse consumentenmarkt. Mark Giesbers is de huidige commercieel directeur van Talpa Digital. Talpa Digital rekent burgerjournalistiek site Skoeps.nl, datingplatform Mundo.nl en de digitale download store Fuel for Travel op Schiphol tot de belangrijkste activiteiten.
Dag Edwin! was wel een aardige titel geweest 😉
Nieuwswaarde ontgaat me overigens wel een beetje Albert. Er stappen dagelijks mensen over van het ene bedrijf naar het andere. Waarom is deze nu zo belangrijk volgens jou?
Inderdaad Marco. Je mist het signaal dat hier vanuit gaat. Geen vervanging bij Talpa en een commerciele man op de plaats van een visionair. Overigens geeft het ook aan hoe zwaar PCm en KPN blijkbaar tillen aan de Dag dat ze zo’n ‘zware’ naar binnen halen.
Misschien handig om dat de volgende keer erbij te zetten! Wat is overigens je bron?
Talpa
Ah, je hebt het van Talpa zelf; ik dacht dat je het wellicht ergens online had gelezen en in dat geval zou een link handig zijn geweest.
Hoezo is Edwin zwaar?, op het eerste gezichtj oogt hij vrij slank maar ziet er wel goed uit hoor. Gaan KPN en PCM hetzelfde ondernemen als de Pers? Wat wordt het verschil tussen beide initatieven?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!