Stevige WonderBra campagne

29 maart 2007, 16:09


Adfoblog’s Dennis Kramer kwam deze ergens tegen, en ene David snorde een YouTube linkje op. Meer valt er niet over te vertellen, maar tja… Marco heeft een hekel aan video-postings met slechts één of twee regeltjes tekst. Vandaar ook deze derde regel nog maar even toegevoegd. 😉

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

4 Reacties

    chi666

    briljant


    29 maart 2007 om 19:24
    Henk De Hooge

    Carl bij de Cowboys zouden we genoegen nemen met alleen de kop en het filmpje, die twee dekken de lading volgens onze normen. Lezers van MF hebben er graag uitleg bij, heheh ;0)


    29 maart 2007 om 20:50
    media

    Ik snap er niks van; kan iemand mij uitleggen wat er nu zo leuk aan is? 😉


    29 maart 2007 om 20:53
    Thomas Dhooge

    persoonlijk loop ik er ook niet echt warm voor…

    behalve de mooie vrouw is er voor mij geen enkele reden om mijn hoofd om te draaien…


    30 maart 2007 om 05:10

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!