Twitterverslagen Marcom07 en AMMA-Awards

31 mei 2007, 02:41

Het aardige van Twitter is dat je gedurende de dag over de schouder kunt meekijken van iemand anders. Zo was Marjolijn gisteren overdag te vinden bij Marcom 07. Een paar quotes:

(…) Marcom07 is meer van hetzelfde. Total waste of time. Kan gelukkig mobiel mijn mail doen, maar ben er hier zo weer van tussen. (…)

(…) Marcom07: erg leuk voor reclamebureaus en traditionele marketeers die hun vakliteratuur niet bijhouden. (…)

’s Avonds wordt het leuker voor Marjolijn en volgen we haar bij de uitrijking van de jaarlijkse AMMA-awards:

(…) Op weg naar de AMMA Awards in Concertgebouw. (…)

(…) Media talent van het jaar desmond hillebrand carat interactive (…)

(…) Prijs voor studenten gaat naar rené peters van de uva voor extreme brand make over (…)

(…) Hans du chatinier prijs voor professionals gaat naar universal media microsoft en metrixlab (…)

(…) Beste mono strategie gaat naar Omd nederland voor pink my hyves. (…)

(…) Beste media stunts voor: brand connection voor hotels.nl reclame schapen (…)

(…) Beste media middelen strategie: mindshare omo buitenspeelbond EN Carat, edet en rtl win een toilet make over (…)

(…) Beste media innovatie: Ddb amsterdam voor de game commercial van achmea (…)

(…) Carl lip media vertegenwoordiger van het jaar: Marlene wikkel van jean mineur media vision (…)

(…) Pfff ben uitgedroogd, nog 3 awards te gaan (…)

(…) Exploitant van het jaar: Q music! Wat leuk, vriend en producer jasper die ook in de zaal zit zal blij zijn! (…)

(…) Media adverteerder van het jaar is unilever nederland. (…)

(…) Nog eentje. Waar is de bar? (…)

(…) Media bureau van het jaar is geworden M2media & more (…)

(…) Dat waren ze! Be the first to spread the word! 🙂 (…)

Marjolijn nogmaals dank voor het verslag! Het is eens een keer wat anders dan de diepgaande eventverslagen van Frank Janssen 😉

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    wesseling

    Webanalytics congres vandaag en Next Web morgen verwacht ik nog veel meer getwitter van. Marcom 07 hebben we blijkbaar weinig aan gemist, maak je ook nog een cultuur 2.0 round up? Scheelt weer teruglezen 🙂 Ik wacht nog steeds op iemand dat dat soort samenvattingen maakt, ben bereid daar een kleine financiële brijdage voor te geven, net als waarschijnlijk nog meer mensen. Grijp die kans!


    31 mei 2007 om 03:59
    Annet

    Jeetje, partner van Twitter Marco? 😉 Twitter is geen één keer genoemd gisteren bij Conference Cultuur 2.0. Alweer achterhaald denk je?


    31 mei 2007 om 05:24
    amsterdamant

    @marco Er komt straks cultuur 2.0 verslag, ik zal linken naar een overzicht van de Twitter comments = een beetje te lange lijst voor hier 🙂


    31 mei 2007 om 06:19
    Marjolijn Kamphuis

    Moet op mijn woorden gaan letten op Twitter.. 😉


    1 juni 2007 om 08:33

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!