Cannes Interactive Report

19 juni 2007, 01:41

Cannes Interactive ReportHet moet allemaal nog een beetje op gang komen in Cannes maar mijn collega’s van Isobar hebben de eerste mensen voor de camera gekregen. Op de eerste dag is kort gesproken met Tom Eslinger creative director van Saatchi & Saatchi Nieuw Zeeland en tevens juryvoorzitter van de Cyber Lions, Ricardo Figueira van AgenciaClick uit Brazilie, reeds in het bezit van 17 Cyber Lions en Laurent Nuyen creative director Euro RSCG 4D en jurylid van de Cyber Lions die het tot nu toe allemaal maar niets vindt…

Vandaag krijgen we een eerste kijkje in het beste digitale werk van 2007 met het bekendmaken van de Cyber Lions shortlist en kunnen de eerste discussies losbarsten. Op isobartv.com hebben we de eerste beelden.

David Wolff werkt als zelfstandig digitaal marketing en communicatie consultant. Werkt sinds 1999 in verschillende digitale functies vanuit verschillende invalshoeken zoals media, creatie, marketing en corporate communicatie.

Categorie
Tags

3 Reacties

    media

    David, misschien moet je je collega’s eens uitleggen dat ze die video’s ook op YouTube moeten zetten. Dit is wel heel erg 1.0 om de video’s alleen op eigen site te plaatsen 😉

    Ben benieuwd naar de shortlist van de Cyber Lions!


    19 juni 2007 om 03:37
    David

    zullen ze leuk vinden ; ) ben bang dat het nachtleven hier en daar zijn tol aan het eisen is.

    Vanmiddag komt de shortlist, iemand nog voorspellingen qua Nederlandse kanshebbers?


    19 juni 2007 om 06:22
    Mathijs

    Helemaal gelijk Marco, maarrr… nu hebben we wel veel betere beeldkwaliteit dan bij Youtube… dat dan weer wel 😉


    19 juni 2007 om 11:28

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!