ReclameReview: Negenmaandenbeurs
De Negenmaandenbeurs gooit er een viral tegenaan via MyBabyRocks.nl.
Credits:
Creatie: Yune.nl
Voor:
De doelgroep van de Negenmaandenbeurs bestaat uit (aanstaande) moeders en die vinden dit clipje ongetwijfeld geweldig. Ze sturen het weer door naar al hun vriendinnen, die ook vast en zeker tot de doelgroep behoren en zo hebben we hier te maken met een geslaagde viral. De montage is goed gedaan, zodat je altijd het instrument te zien krijgt dat je op dat moment hoort. Er is duidelijk aandacht aan besteed.
Ook leuk gedaan is deze mededeling op de actiesite, die meteen de brug is tussen de viral en de beurs:
De populaire gelegenheidsband No1Babyband heeft helaas zijn tour tijdens de Negenmaandenbeurs moeten cancelen, aangezien alle bandleden zijn geveld door de waterpokken….
Maar de Negenmaandenbeurs, het leukste evenement over zwangerschap en baby’s, biedt nog veel meer. Bestel hier je entreekaarten met 4 Euro korting en maak kans op gratis Pampers luiers!
Tegen:
Als ze nu écht een viral hadden willen maken, dan had hier als afsluiter niet het logo van de Negenmaandenbeurs moeten staan. Daarmee verklap je al dat het een manier is om je beurs te promoten en is de website MyBabyRocks.nl eigenlijk overbodig geworden.
Diren en Kinderen niet altijd grappig, maar deze wel en relevant .Erg goed sync overigens. Benieuwd of ze er tijdens en na de beurs nog wat mee doen.
credits: yune.nl
Wat lief!!! Egt leuk gedaan johh!! Dikke props, en dan nu zelf nog een baby 😉
Briljante editing! Een ware “feel good” filmpje!
Vraag ik me af, zouden zij nou toestemming hebben van de ouders van alle betrokken baby’s? 😉
Ja en dan wel de volgende keer met Ties erin als muzikaal wonder ( is erg goed met rammelaar op dit moment!) groet Petra, ziet er top uit.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!