Mediatrends tijdens lancering SecondSight

29 mei 2008, 06:15

Twee weken terug vond de lancering van het nieuwe trendmagazine Second Sight plaats. In het kader van het boek Me the Media hadden Sander Duivestein en ondergetekende de vraag gekregen om de bezoekers van het openingsfeest aan een interview te onderwerpen. Op het gebied van mediatrends, zo luidde de opdracht. Daar liepen ze allemaal rond, zo maar in het wild: Marja de Netpanel-CEO, Roel de Newtailor, Martijn de Lifehacker, Miriam de Reporter, Adjiedj de Megatrendwatcher, Otto de Research Director, en Minne de Cyborg. Een bont gezelschap, dat ons een scala aan feiten, fictie en romantiek uit de doeken deed.

Deze eerste productie van het duo Duivestein & Bloem zal in een tweewekelijkse frequentie worden voortgezet op Marketingfacts en MeTheMedia.com. Houd ons in de gaten. Om te zien waar we dan weer zijn geweest.

Jaap Bloem
Research Director Sogeti/VINT bij Sogeti/VINT

Jaap Bloem is in IT since the PC and now a Research Director at Sogeti/VINT. In his days at KPMG Consulting he co-founded the IT Trends Institute. Jaap was a publisher of IT books and editor in chief of IT magazines at Wolters Kluwer. Before coming to VINT, Jaap was the Marketing Executive for the Dutch Chapter of ISOC, the Internet Society. Jaap has co-authored many books and articles, and loves to develop and evangelize ground-breaking thought and insight together with colleagues and partners. Jaap Bloem is in augustus 2018 overleden.

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Mooi om ook Minne weer eens te zien; ben ‘m meestal na een paar minuten helemaal kwijt maar blijf het geweldig vinden om te zien hoe gepassioneerd hij is 😉

    Wat willen jullie met deze serie eigenlijk bereiken? Zijn het dezelfde vragen die telkens terugkomen of zijn het iedere keer weer andere vragen?


    30 mei 2008 om 03:42

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!