Interview Gert Jaap Schoppink (COO Ilse Media) over BT

21 september 2008, 04:40

Een tijdje geleden was er nog heel veel aandacht voor behavioral targeting. Nu lijkt het wel alsof de hype iets minder is geworden. Ik vroeg me af: hoe ver zijn bedrijven er nou eigenlijk mee? Is Ilse Media bijvoorbeeld nog bezig met BT? Ik sprak erover met Gert-Jaap Schoppink, COO van Ilse Media en vroeg hem naar zijn mening over behavioral targeting en de privacybezwaren die daarbij horen.

Marloes Eshuis werkt als Communicatie- en Recruitmentmanager bij AdLantic Online Advertising, een Online Mediabureau dat reclamecampagnes op Internet verzorgt. Marloes is na haar studie Communicatie- en Informatiewetenschappen in Groningen naar Utrecht verhuisd en werkt sinds maart 2007 bij AdLantic.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Timon

    Die vraag doet het erg goed: Even voorstellen…


    23 september 2008 om 15:47

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!