Joris van Heukelom over de toekomst van Ilse Media
Joris van Heukelom is sinds februari CEO van Ilse Media. Hij noemt zichzelf trouwens liever algemeen directeur, CEO vindt hij een ‘geïnflatteerde titel’). Op eDay vroeg ik de algemeen directeur van Ilse Media (nadat ik Gert Jaap Schoppink sprak over BT) naar de plannen voor de toekomst. Een ‘moeilijke vraag’, vindt Van Heukelom. ‘Along the way lanceer je wel eens wat nieuwigheden. Maar 2008 is, ook voor Ilse Media, een kanteljaar.’
Belangrijkste uitdaging: ‘Als je de grootste bent, dan zijn er een hoop mensen die moeite en pogingen gaan doen om ervoor te zorgen dat je niet meer de grootste bent.’ En er moet bij Ilse Media meer gedaan worden met video, want daar is een enorme vraag naar bij adverteerders. Van Heukelom: ‘We komen nog dit jaar met video op Web-log.nl. Dan kun je zeggen “Was dat er nog niet?” Nee, dat was er nog niet.’
Goed verhaal, goed interview, weinig aan toe te voegen!