Nieuwjaarsborrel? No need to Google further!
Een korte blik in Google Insights en Google Trends op het zoekwoord borrel, doet geloven dat er steeds meer interesse is naar borrels. Dit is ook te merken bij de maandelijkse 212 bijeenkomst, waar na de presentaties de foyer altijd overvol blijft. Er is in de grafiekjes van Google Trends en Insights ieder jaar rond de feestdagen een flinke piek te zien bij de zoekopdracht “borrel”, dit is natuurlijk omdat iedereen druk op zoek is naar de leukste nieuwjaarsborrels!
Well look no further, want 212, IAB, IPAN en STIR organiseren op 13 januari 2009 de nieuwjaarsborrel voor online marketeers. Toplocatie Panama* zal een avond lang gevuld zijn met iedereen die iets betekent in de online marketing wereld, kortom een ideaal moment om het nieuwe jaar netwerkend en kennisdelend in te luiden. Dit alles uiteraard onder het genot van een hapje en een drankje. TAPPS zorgt voor je eerste drankjes en een lekker glaasje champagne.
De borrel wordt altijd goed bezocht, dus wil je er zeker van zijn dat je er nog bij past schrijf je dan even in op www.nieuwjaarsborrel2009.nl. Het is de bedoeling dat iedereen zich afzonderlijk inschrijft. Bedankt en…
…zie je daar!
Geschreven door Lisa Dijkstra en Jan Bruin van Traffic4u, organisatie Nieuwjaarsborrel 2009