MoMo #9: Interview Barry O’Neill (Namco Bandai)

4 februari 2009, 06:31

Op MobileMonday #9 mocht Barry O’Neill, president van Namco Bandai Networks Europe, een presentatie geven over de verschillen tussen de Europese en de Japanse gamingmarkt (vooral revenuesharing is verschillend), over mobile gaming op social networks en over de impact van Google Android op de gamingmarkt (‘We will see a lot more innovation, which is pretty exciting for me personally as a gamer’). Hij had het verder niet over Pacman; bedacht door zijn bedrijf. Die titel achtervolgt O’Neill al twintig jaar, dus ach, hij is het gewend. In bovenstaande video een toelichting op zijn presentatie op Mobile Monday. Of Namco Bandai van plan is om het partnership met Facebook uit te breiden naar bijvoorbeeld Hyves? O’Neill sluit het niet uit.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!