TIME’s Top Tien ideeën die de wereld veranderen

2 april 2009, 05:41

{title}Geen marketing, wel trends. Dit artikel: ‘10 Ideas Changing the World Right Now’ werd een week geleden gepubliceerd door TIME Magazine (via MC). De top tien wordt ingeleid met deze zin. ‘The global economy is being remade before our eyes. Here’s what’s on the horizon’.

Ecologische awareness, banen als de nieuwe ‘assets’, Het Nieuwe Calvinisme (!!), Survival Stores (‘Shoppers aren’t going to buy the same things they used to, and they’re not going to buy them in the same way they used to either. What we need is a whole new kind of store.’). Interessant, denk ik. Ter inspiratie. Hieronder de top tien doorgelinkt.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!