Next Web Exclusive – Interview Boris met Jeff Javis

17 april 2009, 15:35

Deze keer de eerste uit een unieke serie specials van Blue Shots TV. Gurus is het Blue Shots programma van Boris Veldhuijzen van Zanten, serial internet entrepreneur en organisator van The Next Web. The Next Web conferentie 2009 is zojuist voorbij en vele gasten, sprekers en in ieder geval de organisatie zullen op het moment van schrijven van deze post nagenieten onder het genot van een borrel.

Wij bij Blue Shots TV baalden wel, want wij hadden deze week opnames voor een nieuwe set van shows. Alleen kon Boris uiteraard niet, hij had het te druk met de voorbereidingen. Toen hij echter zei dat hij alle sprekers ging uitnodigen bij hem thuis, de dag voor de conferentie om een aantal voorbesprekingen met ze te doen besloten we om met Blue Shots TV daar exclusief bij te zijn.

Waar tijdens The Next Web alle reporters door elkaar liepen en de hoeveelheid camera’s niet te tellen was, waren wij van Blue Shots TV exclusief aanwezig bij de voorbesprekingen die Boris en zijn co-host Hermione Way hielden met o.a. Jeff Jarvis – auteur van What Would Google Do?, Ricardo Baeza -Yates van het research Lab van Yahoo en Andrew Keen, The Anti Christ of Silicon Valley.

Informele, korte, ongecensureerde gesprekken, met als extra de speech van Burgemeester Cohen, die spontaan nog even langskwam.

De serie zal de komende weken op Blue Shots TV te zien zijn. Hier op M! de eerste; de voorbespreking met Jeff Jarvis.

Programma’s volgen van Blue Shots kan via e-Mail, RSS, iTunes, of via Twitter.

Ronnie Overgoor
Directeur/eigenaar bij 7DTV

Als genomineerd dagvoorzitter van het jaar behoort Ronnie tot de top van Nederland. Met zijn energiek enthousiasme, aanstekelijke humor, scherpte en ontspannen interactie scoort Ronnie consequent zeer hoge ogen op congressen, evenementen en award uitreikingen. Daarnaast is Ronnie een interviewer met een eigen stijl. Hij is voorbereid, nieuwsgierig en switcht razendsnel tussen serieuze vragen en scherpe humor. Hij houdt van open en echte gesprekken, waarbij hij degene die hij interviewt altijd in zijn of haar waarde laat. Scherp, maar altijd met respect als vangrail. Ronnie heeft meer dan tien jaar ervaring in het interview vak, op het podium voor live publiek als ook voor de tv camera’s van bijvoorbeeld 7DTV.

Categorie
Tags

4 Reacties

    media

    @Jaap: we zitten er aan te denken om ‘m iedere dag even aan het woord te laten hier op M! Goed idee? 😉


    17 april 2009 om 20:17
    JaapBloem

    Hoi Marco,

    Op “goed idee?” antwoord ik altijd, dat elk idee qualitate qua goed is.

    Denk verder, dat het M! erg zou onderscheiden wanneer iemand als JayJay hier dagelijks de boel zou onderschijten.


    17 april 2009 om 20:24

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!