Brandende Zaken: Interview Frank Heemskerk
Voor de onregelmatige rubriek Brandende Zaken in MarketingTribune hebben Joris van Zoelen (Synergie) en ik een interview gehouden met staatssecretaris Frank Heemskerk. Over globalisering, toezichthouden en de complexiteit van een zorgplicht, over Den Haag als een ‘glazen huis’, over mismanagement als misdrijf. Zie deze uitwerking van het interview op MarketingTribune: ‘Exclusief: interview staatssecretaris Frank Heemskerk’. Over Brandende Zaken:
Wat speelt er nu en wat betekent dat voor later? Brandende Zaken, het interviewprogramma van Joris van Zoelen (directeur van adviesbureau Synergie) en Egbert Jan van Bel (voorzitter Mec, docent Beeckestijn en auteur), praten met de verplichte figuren. Mensen die bezig zijn het hier en nu te veranderen in onze economie, voor ons marketingdenken. Kortom, onze business. Wie doet er toe? Zij die het verschil gaan maken, worden doorgelicht, hun visies en plannen besproken, ze worden om advies gevraagd hoe u met de nieuwe kaders om kunt gaan als ondernemer, marketeer, manager.
De video is trouwens gemaakt door Steven Kruyswijk (@kruithoph). Nogmaals, heel erg bedankt, Steven!