Marketingfacts Prijsvraag: Win ‘Gehaktballen met slagroom’
Zojuist heeft Rob Adams een recensie geschreven over de Nederlandse vertaling van Seth Godin’s Meatball Sundae. Dat is interessant. Maar nu wordt het helemaal leuk. Want deze recensie is, bij deze, met dank aan A.W. Bruna Uitgevers, gekoppeld aan een prijsvraag. Op de redactie van Marketingfacts in Arnhem liggen 17 Meatball Sundae’s (in Nederlandse vertaling) te wachten op lezers. Wat we nu gaan doen, is een “Wie-is-de-snelste-of-slimste-wedstrijdje.”
De EERSTE zeventien goede antwoorden op de volgende vraag krijgen het boek thuisgestuurd. Als je niet geregistreerd bent op Marketingfacts, laat dan je emailadres achter in je reactie. Wie niet snel is… moet slim zijn:
Wat is de laatste zin van de posting ‘Wie is Seth Godin’ op 30 juni 2005, hier op Marketingfacts?
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger!
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger! (info [at] ivolutie.nl)
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger! (rez_k {at} hotmail.com)
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger! bgezelle at gmail.com
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger! (post [at] aboutblank.nl)
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger!
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger! (info at j-oe.nl)
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger!
(fvanommen [at] gmail.com)
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger! (verhoogt@me.com)
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger! (evrijn @ gmail.com
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger!
Wichert van Engelen, Wichert (at) hetlampjelinksonder.nl
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger!
jbeuvens[at]gmail.com
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger!
jelkeboonstra[at]gmail.com
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger!
Graag wel inpakken. Haal hem in Arnhem op 😉
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger!
arjandebakker @ msn.com
Knip en plak 😉
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogge
r en ! vergeten
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger! (frans [at] scissor.nl)
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger!
efjbloemers@gmail.com
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger!
j.voogel [at] mediavoogel [dot] nl
Ik heb geen idee wat de zin is..
Hmmm iets zegt me dat het iets is met marketeer, remarkable en blogger 😉
Als je de reacties meetelt is het:” Luisteren naar de consument dus 😉 “
“Seth Godin, zwaar overschatte marketeer en blogger!”
Als je ook de *meest recente* reactie meetelt. 😉
@jeroen mirck
nee hoor, de laatste reactie zegt:
“Gehaktballen met slagroom, het laatste succes recept van Seth Godin 🙂 ”
Wie post de overtreffende trap? Ik heb gezocht naar definitie van posting maar kon geef goede definitie vinden. Dat zinnetje als je niet snel bent moet je slim zijn, dat knaagt….
De echte laatste zin is: “E-mail mij de reactie(s)” 😉
Staat net iets onder: plaats reactie.
@jacobien
Ik zou dat geen onderdeel noemen van de posting maar deel van lay-out/interface , of hoe het in vaktermen genoemd wordt en om het nou een zin te noemen…
heb wel een andere nominatie:
Dit betekent dat adverteerders en verkopers de aandacht van de consument hopen te krijgen door in te breken in de activiteiten van de consument, zoals tv-reclame en telemarketing.
Dat is de laatste zin welke zichtbaar is op de homepage. Hopelijk is dit het slimme waarop gedoeld werd 😛
jelle_wieggers[at]live.nl
@mzoet
sjeeeeees, als ze dat van marketingfacts lezers verwachten. Een 10 voor de moeite in ieder geval, wanneer is de ontknoping? (en is twitter niet de laatste optie van de laatste optie? moet het niet iets zijn als “voeg toe aan twitter”)
@Jelle
Ik ben ook een lezer van MarketingFacts alleen misschien niet helemaal het standaard profiel. Ik dacht eerst ook dat “voeg toe aan twitter” de laatste regel zou zijn maar twitter wordt in de code niet op die plek weergegeven. Dus “Voeg toe aan Nujij.nl” is de laatste regel voor het einde van de post.
Volgens mij is het toch de laatste reactie.
Wikipedia heeft het over posting styles: When a message is replied to in e-mail, Internet forums, or Usenet, the original can often be included, or “quoted”, in a variety of different posting styles.”
Het bericht/artikel zelf kun je zien als een posting, maar de reacties in feite ook. Het is immers ‘gepost’.
Dan zou het bericht van Jelle dus nu de laatste posting zijn.
@Jacobien
Mee eens, Jelle zijn bericht is de laatste posting. En ik ben het ook met je eens dat het artikel en de reacties als verschillende postings gezien kunnen worden. Maar de vraag is: “wat is de laatste zin van de posting ‘Wie is seth godin’ op 30 juni 2005” en niet: “Wat is de laatste zin van de posting van Jelle in de reacties”
@mzoet
Aan de andere kant: De reacties hebben geen eigen titels. Je kunt dus ook redeneren dat alle reacties ook de titel: ‘Wie is seth godin’ hebben.
Dan is het ook logisch dat ze schrijven dat wie niet snel is, slim moet zijn. Je post snel een nieuw bericht in de posting ‘Wie is seth godin’ en vervolgens schrijf je hier weer je laatste zin uit die posting.
@Jacobien
Ik ben het niet eens met die redenering maar als je zo zou redeneren dan zou de post van Jorn Moraal de laatste posting zijn die het antwoord kan opleveren.
Want de reacties hebben wel een datum en de laatste reacties in het bericht voldoen niet aan de datum van 30 juni 2005.
@ mzoet,
Aha, ja de datum speelt natuurlijk ook mee.
Volgens mij krabt de redactie van MF zich inmiddels ook achter de oren met de vraag wat een post nu eigenlijk is 😉
Ze zijn wel erg stil…
@ Jelle,
Vrees dat we allemaal naast het net vissen….
“De EERSTE zeventien goede antwoorden op de volgende vraag krijgen het boek thuisgestuurd.”
De antwoorden krijgen het boek. Niet de mensen die antwoorden;-)
Ik vraag me af, waarom niemand zich afvraagt hoe je 15 exemplaren naar 17 winnaars kan sturen ;).
@rickmans scherp gezien!
Veel animo voor dit boek, Matthijs laat ons snel weten wie de winnaars zijn! (Creatieve) antwoorden zijn er in ieder geval genoeg.
@jacobien
Dus het is een hoax 😮
@rickmans
Mensen vragen het zich wel af, maar dan denken ze “het zal wel” 🙂
@rickmans Er staan dan wel weer 17 boeken op de foto 😉
Ik ga voor: “marketing is not a function anymore, it is a passion to change the lives of customers!”
Alles is al gezegd, dus ga ik voor de laatste zin van Dhr. Godin zelf……
Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger!
supermama@hetnet.nl
@ivo
Nu je het zegt, dat is inderdaad zo 🙂
Vind de zin “Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger!” een rare mengeling van Engels en Nederlands, doe of “a remarkable” of “een opmerkelijke marketeer” maar “een remarkable” is wel erg krom in mijn ogen :).
Als je nu ‘gehaktballen met slagroom’ intypt bij google, staat MF al op plaats 3.
Nu nog effe een affiliatelink naar bol.com en het feest is compleet;-)
“ik ben jullie te slim af ;-)”
gijs[at]groovygadgets.nl
@ Gijs,
Die mogelijkheid had ik allang geopperd. Zie mijn berichten van gisteren van 14.01 en 16.37.
Effe teruglezen en je ziet welke mogelijkheden mensen al hadden bedacht.
Dus verzin iets echt nieuws zou ik zeggen…
@Jacobien
Goed zo, zorg er voor dat mensen blijven nadenken 😉
Ik heb nog wel een suggestie voor de laatste zin. De roze kolom die je ziet als je op marketingsfacts gaat zoeken, zou ik dat een posting mogen noemen? Het is een lijst met postings volgens mij dus dan zou een deel ervan een posting zijn? 🙂 en in dat geval zou:
Rubriek: Bedrijven en personen | Bekeken: 9307 keer (7165 keer doorgeklikt)
De laatste regel zijn, niet zin omdat het eigenlijk geen volwaardige zin is 🙂 … de laatste volwaardig zin in de posting zou dan zijn:
Wie is Seth Godin?
Beetje ver gezocht misschien maar origineel is het 🙂
@ Jelle,
Of je beschouwt de rubriek ‘laatste reacties’ als de laatste postings. Als je naar het artikel van 30 juni gaat, zie je rechts dezelfde reacties als nu staan.
De laatste zin is in dat geval: “Beetje ver gezocht misschien maar origineel is het 🙂 😉
@Jacobien
Nee, dat is de laatste zin, maar niet van de posting “wie is Seth Godin” :). Dat is de laatste zin van de posting “Marketingfacts Prijsvraag: Win ‘Gehaktballen met slagroom’” 😛
@ Jelle
De laatste zin die in fatsoenlijk Nederlands is geschreven zonder spel- en interpunctiefouten of Engelse woorden: ” Richt je op de mensen die je merk graag aandacht geven en geef ze iets dat de moeite waard is om over te vertellen”.
Volgens de paginabron is de laatste zin:
“DO NOT ALTER ANYTHING BELOW THIS LINE !”
Nu jij weer;-)
@ Jelle,
Ja, een ontknoping zou nu wel fijn zijn.
Was afgelopen week druk met online boekhouden en het was heerlijk om tussendoor effe met iets anders/creatiefs bezig te zijn. Mijn ideeën zijn echter nu echt wel op…
@jacobien
Ik weet nog wel 2 unieke benaderingen maar kan bij voorbaat wel zeggen dat ze fout zijn, dus ik laat ze maar achterwege, wordt het alleen maar rommelig topic van.
Heb in ieder geval het bereik van mijn blog weer iets vergroot, een schamele 4 kliks maar dan nog, het is nog jong, het heeft de tijd 🙂
@admins/moderators
Hoe lang gaat het duren voor de ontknoping? Is de goeie laatste regel nog niet voorbij gekomen?
@ Jelle,
Je hebt niets gemist. Ik denk dat ze al contact hebben opgenomen met winnaars of dat het een hoax was. Ik was no 17 met de zin…remarkable…, dus die zin zal het wel niet zijn geweest of er waren slechts 15 boeken te vergeven.
@Jacobien
Ik mis een notificatie 😐
–Dit was een hoax– of –prijsvraag gesloten– etc. nu is het zo open eind 😐
@Jelle,
Ja, mee eens.
Zo eindigen, zonder iets te zeggen, komt ook nogal lullig over…
Schitterende reacties!!!!
NOTIFICATIE: De prijsvraag is gesloten. Ik kom snel met een overzicht van de winnaars! Misschien hebben we wel een extra boek voor het Meest Creatieve Antwoord. 😉
Matthijs
Dus toch nog, dacht al dat het stilletjes in de kronieken van marketingfacts zou verdwijnen 🙂 Dan ga ik nu maar verwoed duimen 🙂
@Jelle: Ik zat even op de hei 😉
Iedereen reuze bedankt voor de snelle en slimme reacties. Uiteraard was het goede antwoord:
“Seth Godin, een remarkable marketeer en blogger!”
Hieronder de 17 (was even de tel kwijt) gelukkigen:
Frank Roor
Casper M
Ivo
Rez
Bas Gezelle
Ton
Eugenec
J-OE
Ferryvano
Ernstver
Erik
Wichert van Engelen
Jantine
Jelke
Maikel van den Bos
Arjan
Jacobien
Heb zelf het idee, dat iedereen de definitie van posting heel goed begreep totdat de eerste 17 goede reacties er stonden ;-). Het boek komt de kant op van de gelukkigen, die ik zojuist heb gemaild. Ik heb hier 17 boeken voor mijn neus liggen, het getal 15 is inmiddels gewijzigd.
Zal volgende keer vragen of ze bij Bruna een grotere doos met nog wat meer boeken hebben…
JJiiipppieeeeeee
@ Jelle,
Jammer dat je niet in de lijst staat. Maar volgende keer gaat het je vast lukken en anders hebben ze misschien wel een troostprijs.
@Jacobien, kan Jelle die van jou straks niet lenen? 🙂
Ik overleef het wel 🙂 Eens kijken of hij op de aankooplijst van de bibliotheek verschijnt 🙂
E-mail mij de reactie(s)
Dat is echt de laatste zin 😉
Yes, Jipie. Het boek is gearriveerd.
Ik ben er erg blij mee en ga het snel lezen.
Matthijs, Marco en en Bruna, hartstikke bedankt!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!