Top tien virals november volgens GoViral

4 december 2009, 05:45

GoViral publiceert iedere maand een overzicht met de beste virals in de VS. Deze maand zijn de virals vooral gefocust op de feestdagen. We draaien alvast even warm voor de Viral Friday die er over een paar uur hier op Marketingfacts weer aan komt. MC schrijft: “The videos on the list – which continue to reflect the global potential of online video, are primarily focused on food/beverage products and technology in the run-up to the holiday season. As in previous months, they employ a variety of approaches to grab and hold viewers’ attention – including using natural imagery, pop-culture and sports references, music, Christmas icons, and the comic creation of “chaos and joy in public places.” Hieronder de lijst. Hierboven zie je de video van Cullman Liquidation, Mobile Homes. Bureau is Rhett & Link. Hij is rauw, prachtig.

Cullman Liquidation – Mobile Homes, bureau: Rhett & Link

‘Improv Everywhere’ & Trident – Grocery Store Musical, bureau: Improv Everywhere

Guinness – Bring it to Life, bureau: AMV BBDO, London

Verizon – Misfit Toys, bureau: McCann-Erickson, New York

Nokia N900 – The Journey Starts Here, bureau: The Mill

Vodafone – Vodafone Symphonia, bureau: Colenso BBDO, Auckland

Heineken – Know The Signs, bureau: Ruby

Toshiba – Space Chair Project, bureau: Grey London

Telekom Malaysia – Through My Window, bureau: DraftFCB Malaysia, Universal McCann

Samsung – Hardest Hockey Shot, bureau: Cheil Worldwide

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!