CMO Philips Geert van Kuyck over digitale conversaties

CMO Philips Geert van Kuyck over digitale conversaties

Geert van Kuyck, de Chief Marketing Officer van Philips, is enthousiast bezig met social media. Een moeilijke taak binnen een corporate die gewend is om te zenden. Van Kuyck ziet zichzelf als degene die vecht voor het perspectief van de klant binnen de organisatie en wil graag de discussie aangaan.  De CMO van Philips is te vinden op Twitter met @vankuyck, zit op Facebook en LinkedIn (vooral als luisteraar). De website van Philips lighting zal als eerste gebruik maken van de nieuwe vorm van digitale conversaties met klanten, consumenten en professionals. In China discussiëren nu al 700.000 architecten met Philips over licht & architectuur. Van Kuyck is een voorstander van de Net Promoter Score (NPS: 47% van de philips klanten zou hen aanbevelen bij anderen. 53% (nog) niet. Een verhaal over kleine stapjes in digitale conversaties. Hieronder, in video:


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Tja, hij is misschien wel te 'vinden' op Twitter, maar hij heeft dan nog geen Tweet geplaatst...
    Niet echt een digitale conversatie dus...

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.