Blue Shots TV: Michael van Os in gesprek met Barbera Wolfensberger, CEO BBDO

3 december 2010, 14:00

De komende maanden gaan we mijn presentator stoel van het Blue Shots TV programma Idealize beschikbaar stellen aan gast interviewers. Onze eerste is niemand minder dan Michael van Os.

De komende vier afleveringen van Idealize neemt hij voor zijn rekening met in deze eerste af;evering de CEO van BBDO Groep, Barbera Wolfensberger. In de komende drie afleveringen ontvangt Van Os achtereenvolgens Hans van Dijk, directeur Skipintro, Engin Celikbas, Managing Director van KesselsKramer en Ralph Wisbrun, CEO van UbachsWisbrun/JWT en tevens voorzitter van de VEA.

Van Os was tot eind 2005 hoofdredacteur van de Adformatie; hij is een absolute autoriteit in de reclamewereld. Van Os is officieel gepensioneerd, maar als je van het vak houdt zoals hij dat doet kun je het niet laten. Dus blogt en twittert hij er nog driftig op los en gaat hij voor ons met veel plezier tv maken. Dankzij de positie van Michael die hij nog steeds in de markt geniet heeft hij een prachtige line-up van vier gasten geregeld. Unieke gasten met een garantie voor unieke content. Tv zoals Blue Shots TV bedoeld is!

P.S. We krijgen de laatste tijd veel reacties van iPad kijkers. De website is in ontwikkeling, maar het duurt nog even. In de tussentijd abonneer je je het eenvoudigst op onze iTunes feed: http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewArtist?id=292824489. Deze geeft toegang tot alle programma’s.

Op de hoogte blijven van nieuwe programma’s van Blue Shots TV kan via e-Mail, RSS, iTunes, of via Twitter.

Ronnie Overgoor
Directeur/eigenaar bij 7DTV

Als genomineerd dagvoorzitter van het jaar behoort Ronnie tot de top van Nederland. Met zijn energiek enthousiasme, aanstekelijke humor, scherpte en ontspannen interactie scoort Ronnie consequent zeer hoge ogen op congressen, evenementen en award uitreikingen. Daarnaast is Ronnie een interviewer met een eigen stijl. Hij is voorbereid, nieuwsgierig en switcht razendsnel tussen serieuze vragen en scherpe humor. Hij houdt van open en echte gesprekken, waarbij hij degene die hij interviewt altijd in zijn of haar waarde laat. Scherp, maar altijd met respect als vangrail. Ronnie heeft meer dan tien jaar ervaring in het interview vak, op het podium voor live publiek als ook voor de tv camera’s van bijvoorbeeld 7DTV.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Gemma

    Als fan van Blue Shots TV moet me van het hart dat ik ademloos naar de interviews van Michael van Os heb zitten kijken. Het is een verademing om zo’n gedreven vakman aan het werk te zien die zijn huiswerk heeft gemaakt. Michael is een ouwe rot in het vak die de juiste vraag op het goede moment weet te stellen en, belangrijker nog, waar dat nodig is dóórvraagt! Hij schuwt effectbejag en weet de ondervraagde ‘slachtoffers’ op een prettige manier op hun gemak te stellen. We zien hier gewoon een voortreffelijke interviewer aan het werk die zich op bescheiden en luisterend opstelt, mensen laat uitspreken en mede om die reden een ongelooflijke warmte uitstraalt. Zou Jan Slagter wel eens naar Blue Shots TV kijken? Volgens mij zou Michael zou hij bij een omroep als MAX goed uit de verf kunnen laten komen. Ook al is Michael inmiddels al wat jaartjes met pensioen, hij blijkt nog steeds verbluffend goed geïnformeerd over wat zich afspeelt in reclameland.


    10 januari 2011 om 20:17

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!