Verdubbeling: 11 procent internettijd VS naar Facebook in 2010

8 februari 2011, 05:46

Vandaag lanceert comScore The Digital Year in Review (daar schrijven we vaker over op Marketingfacts en vanmiddag bespreken we het rapport uitgebreider). Om de wereld warm te maken voor dat rapport publiceerde comScore gisteren alvast een sneak peak via Nu.nl : 11 procent van de internettijd van internetters in de VS gaat op aan Facebook in 2010. In 2009 was dit nog maar 5,5 procent; dat is een verdubbeling.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Stevie

    holy cow these sound good! I love beets in most every way.The only thing I would add is to wear rubber gloves to peel the beets and then you do&n28;#17;t need to spend the time to get the red off.


    11 juli 2016 om 23:02

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!